Sidor

tisdag 7 juni 2011

Skobyte

Dom här fina skorna fick Alma av sin morfar för nån vecka sedan, dessvärre var dom för små (strl 18) och fanns inte i större än 19 och då i blå hos Intersport i Södertälje. Så det blev ett par vit/rosa Nike i strl 19,5. Ska ta bild på dom imorgon.

Idag har jag köpt allt från apoteket: Xylocain, Hydrokortison, solskyddsfaktor till både oss och Alma och medicin till mig. Vardagsrumsbordet är belamrat med saker som ska ner i väskor.

Just nu är det stekhett inne, jag har ätit massa vattenmelon och tittar på Cougar Town. Dubbelavsnitt!!

Är nervös för morgondagens möte på jobbet, sist jag pratade med min nya chef "skulle vi säkert hitta något jag kunde göra" när jag kommer tillbaka. Det var precis det här jag var rädd för. Återkommer hur det gått.

Fy fan va han som spelar Grayson är snygg!!
Published with Blogger-droid v1.6.9

1 kommentar:

Rairai sa...

PAPPA KÖPTE CONVERSE!!! <3