Sidor

onsdag 29 juni 2011

Danny, Mums-Mums och gamla bilar

Maken for ivag nu ikvall tillsammas med Jerry Janings for att besoka hans pappa for att se pa gamla bilar. Han kom hem nu alldeles i extas och visade vad han filmat. Tydligen har batteriet pa systemkameran tagit slut ocksa sa han har nog anvant aven den flitigt. Sag lite pa filmen som han visade att det har har nat Pappa kommer att gilla.

Sjalv har jag bokat med sotaste lillfroken som inte ville sova men som till slut, efter att ha vaknat sjuttioelva ganger, somnade om sjalv i sin sang. Uppkrupen i hornet. T och jag har suttit har och hackat, hon ar inte alls glad. Corey ar pa baren och man vet liksom inte riktigt nar han kommer hem da. Tror att det ar det som har smolkat hennes humor de senaste dagarna. Maken och hon hade ett samtal om det idag sa han ska forsoka prata med honom, inte pa T:s inradan utan for att han vill att C ska forsta vad han utsatter sin familj for och vad han missar nar han inte ar hemma!

Nar Alma somnat satte jag igang Allsangen pa SVT Play. Men josses nar bade Danny och Mans star pa scen... Dom ar ju ganska fina de dar pojkarna!

Vi har blivit slagna i huvudet av AC-viruset, eller Maken borjade klaga pa tjock hals och kli i huvdet redan igar. Under dagen idag har jag borjat kanna av det ocksa. Skrot. Men det ar ju inte sa konstigt. Pa baren i sondags var det sa kallt inne att jag satt och tokfros, Alma fick ha kofta och AC:n gick for fullt. Ute var det inte varmt men tillrackligt varmt for att kroppen ska reagera. Vaga vagra forkylning! Lagenheter ligger sa till att den HETA eftermiddagssolen ligger pa hela eftermiddagen och forvandlar lagenheten till en bastu med heltackningsmatta... Dessitom stanger Corey av AC:n pa natten for att spara strom sa for att inte do har vi antingen tam-tam-tam-flakten pa eller fonstret oppet. Det hade vi imorse. Klart som FAN dom ska klippa graset nedanfor fonstret klockan 7 pa morgonen!

Nu har jag lite kinamat och ett glas rott som vantar pa mig.

God morgon Sverige, god natt Omaha. Imorgon ska vi till den skandinaviska butiken har i Omaha!

Tjing, puss och kram!

Inga kommentarer: