Sidor

söndag 19 juni 2011

Fars dag!

Idag firas fars dag har och vi ska snart gora oss redo for att aka en halvtimme till Bob och Susan. Stolen Alma fick lana var perfekt, han satt och at grot och kex och jag kunde ata samtidigt, riktigt bra! Hon fick lite macka av mig och ite apelsinjuice ocksa! Sedan plockade vi fram leksakerna som hon fatt lana av Natalie, jattehaftig pryl med bollar som var uppskattad. Bade Corey och Maken satt pa golvet och lekte med henne, vet inte vem som hade roligast; dom eller Alma! Inatt sov lillkluttan hela natten, vaknade 6:45 och fick valling sen somnade hon om pa mig, med Disney playhouse pa TV:n som sallskap vilket har blivit lite av en rutin nu.

Nu har vi varit har i en vecka. Jag saknar famijen och palsklingen men vi har det annars valdigt bra. Nedanfor balkongen vaxer det rosenspirea vilket paminner mig om att jag missar en del hemma, till exempel var underbara fina praktpion som antagligen blommar for fullt nu. Och smultron.

Det ar valdigt hett ute redan, och fuktigt, valdigt fuktigt idag. Nu ar klockan 12 och vi ska aka sa snart Alma vaknar. Det ar 66% luftfuktighet och 27,2 grader! Och det blir bara varmare! Jag min klant kopte ju inga shorts igar sa det far nog bi nya klanningen eller nat.

Uppdaterar kanske nar vi kommer hem ikvall, beroende pa vad klockan blir. En sak ar sakert, idag foljer alla 3 kamerorna med!

Ha en fin sondagkvall och sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

"mina" smultron är inte riktigt klara än men lagom till midsommar kommer jag ha lass med jordgubbar och en del smultron. Vad jag ääääälskar att passa brors hus! :D

Saknar er här hemma! Inte får jag tuta på er ens hahaah

Tant M