Sidor

måndag 20 juni 2011

Dagen i bilder!

En trott Alma har nu somnat efter en otroligt mysig dag hos Bob och Susan. Precis som Maken sa att jag skulle sa alskar jag redan dom manniskorna! Idag fick jag aven traffa Coreys syster Darci som jag har haft mycket kontakt med pa Facebook, samt hennes soner Jake och Brock.
"Jag testar nya stolen och vantar pa frukost!"
"Pappa och jag!"
I bilen pa vag till B&S's

Sofia, sleeping beauty

Den har grunda floden brukar man kunna promenera over men oversvammningen har gjort sitt...

Majsfalt, typ overallt!



Den gamla damen ar Coreys mormor, hur go som helst!


Hos B&S's. Vicki haller Sofia och hennes sambo Joe sitter bredvid.

Ute och gar i sanden

Leker med pappa i sanden

:)

Huset fran stranden

Kanner lite pa vattnet

........

Bob, Brock och Jake

 Darci, Bob, Brock, Jake, Corey, Alma och Maken. Det togs bilder dar jag och Teresa ar med ocksa men inte med var kamera tyvarr.
Jag ar inte sur, det ar vansinnigt ljust bara!

Susan spelade och jag sjong! Kul!
Det var nog bara 27 grader idag men luftfuktigheten gor att det kanns som 40! Typ. Vi var ute en stund men nar vi at smorgasar satt vi inne i deras fina fina hus! Helt otroligt fint!!! 

Vi skulle egentligen ha akt och halsat pa en van till Maken och C&T men Corey tyckte att Alma behovde komma hem och sova (TACK!) sa vi tar det en annan dag helt enkelt!

Maken och jag har just delat pa lite kinamat varmt i micron, varmen gor att man inte ar sa himla hungrig helt enkelt. Han fick aven en fars dags-present han av B&S; en Huskers-keps. Huskers ar ett lag i college football som ar stort har. De har stora Huskers-affarer dar dom till och med har fagelhus med Huskers logga!

I veckan ska jag och T pa pedikyr. WOHOO!! Och sa kanske vi ska till zoot.

Men nu ska vi soffhanga en stund, ska bara ta hand om tvatten forst!

Ha en halig mandag pa er!! (och skriiiiiiiiiv i kommentarsfaltet) :)

2 kommentarer:

FaSussi sa...

First thing in the morning darling. Kommentarer alltså. På väg till jobbet, fyra dagr till yippie! Alma är så lik Anders på det fotot där hon är i närbild. Ett så vackert barn hon är. Men vilken tomt de har Coreys föräldrar. Jag vill också vara där med sandstrand på tomten. Jättefint. Ser att ni fått lite färg allihopa. Alma ser så brun och frisk ut. Här fortsätter det att bara ösa ner så du behöver inte längta hem ett dugg. Det blev bullbak igår när det bara regnade. Uffe hade lite ont i håret hela dagen.... Hur som så ser ni ut att ha det bra och det är så lyxigt att bara vara. Saknar er. Kram FaSussi

Mormor sa...

Vilka fina bilder! Tur att man inte bor så där nära stranden! Gissa varför... Härligt att se/läsa att ni har det bra "over there". Blir lite avis faktiskt. Igår - söndag - fick vi över 26mm regn (bra för potatisen, alla fyra plantorna) och skogen tackar o bockar men nu får det vara nog. Jag skulle däremot gärna vara med Dig för att uppleva blixt o dunder. Hoppas att allt gick väl och att ni inte behövde gå till the"safe-room. Du lär väl rapportera hoppas jag iaf. Jag kanske har fel men jag tycker att Alma har vuxit på den här tiden när ni varit borta. Kanske beror det på att jag saknar Er så mycket! Hälsa T&C att jag tycker att lilla Sofia Larson är bedårande! Kram till Er alla. P&K