Sidor

tisdag 14 juni 2011

Ruby tuesday

Fick en overreasknng av Maken igar, han hade kollat med Corey om vi kunde aka och ata pa Charlies, en restaurang som ar lite finare utan att vara svindyr. Sa vi kom dit 20 med en supertrott och hungrig Alma. Vi motte upp Russel som ar en god van till Corey. Vi at gott och pratade en massa. Nar jag atit klart var Alma klart uttrakad och fick sitta i mitt kna dar hon nastan somnade, sa vi la ner henne i vagnen och hon somnade ganska snabbt. Hon vaknade knappt nar vi satte henne i bilen!

Vi kom inte isang forran efter midnatt, vi satt och kollade pa klipp pa YouTube och hade jattetrevligt.

Idag vaknade jag med tung huvudvark. ALma ar varm och hangig. Efterr frukost gick vi ut och gick sa ALma kunde fa sova en stund i vagnen och vi fa lite frisk luft och se pa omgivningarna. Forsokte vila nar jag kom hem men Alma tyckte inte mamma skulle gora det. Trycket ute ar otroligt, det ar verkligen patagligt! Efter att Alma atit lunch somnade hon antligen.

Nu har Teresa akt pa aterkontroll efter forlossningen och vi vantar pa att Alma ska vakna sa vi kan aka och handla mat. Forresten, vill ni hora nagot helt galet? Gissa hur mycket det kostade for C&T att fa barn, dvs sjalva forlossningen. $2500!!!!! Utan forsakring hade det kostat 12000! Vi satt och diskuterrade det har med foraldraledighet och svensk valfard igar vid middagen och Russel blev aven han helt paff och Teresa sa att dom banne mig skulle flytta till Sverige! Vi har det ganska bra....

Ikvall har Teresa fragat om jag vill folja med henne ut pa en drink med en kompis. Later trevligt, savida huvudvarken forsvinner.

Vi har fatt klader och filtar och grejjor av Teresa, hon fick sa otroligt mycket saker vid hennes tva (!) babyshowers! Igar fick vi aven ett jattefint kort som var sa fullt av karlek fran the Larsons sa bade jag och Maken var riktigt rorda.

Uppdaterar sen.

Sov gott dar hemma!

Inga kommentarer: