Sidor

söndag 26 juni 2011

mitt i natten

Jag vet, jag borde ha skrivit ett inlagg idag. Men nu bidde det helt enkelt inte sa! Jag skypade med alskade Moster Go och med Pappa och Monica SAMTIDIGT! Assa shit! Fick veta allt om midsommar!

Idag har vi varit pa ett annorlunda brollop, ska beratta om det imorgon och lagga in lite bilder men vi har haft en helt suveran dag! Varan alskade unge ar helt klart varldens basta, sa ar det bara!

Nu ar klockan halvett pa natten och vi ska ga och knoppa, imorgon klockan 13 ska vi vara pa Old Mill Lounge (lokala baren) och trraffa en massa vanner och hanga lite!

Mamma - vi ska ner till downtown Omaha i veckan, ska se om jag hittar ett vykort da till morfar! Och de bajsbruna sofforna ingar ju inte i huset fattaru val! ;)
Moster Go - halsa Syrran att jag har kopt Kat von D's spray till henne och avgudar den sjalv!

God morgon Sverige, God natt Omaha!

1 kommentar:

Fröken Isakson sa...

Hej sötis. Vad spännande med annorlunda bröllop. Nyfiken på bilder. kramar