Sidor

måndag 13 juni 2011

Konstiga blojor

Idag nar jag bot pa Alma sa var det nagot som luktade och jag kunde inte komma pa vad. Me sa slog det mig; det var blojan jag holl i!! Jag laste pa paketet men det star inget om att det ar parfym eller lotion i dom. Sa jag fortsatte kolla nu ikvall pa innehallsforteckningen och dar star det att de innehaller Aloe Vera Barbadensis, vilket ar den "ratta" sorten av Aloe Vera men det luktar typ kanel!? Rumpan ar inte rod eller prickig eller nat sa det tycks vara ok i alla fall. Och de ar sa tunna!! Ja jag tjatar om det men jag ar sa impad! Alma har fatt somna sjalv i sin binge, hon var sa trott efter att jag vackt henne, badat henne, lekt med henne, matat henne.... Vi maste kopa ett Sleepsheep!!

Ikvall klockan 10 ar det en serie som heter The killer dar Joel Kinnaman spelar huvudrollen! KUL! Dessutom har jag kollat upp hur det gar for vara vanner i SOA och dom sander repriser klockan 23 pa lordagar, vet ej vilken sasong dock. Men kanalen FX ar en skitbra kanal med bra serier och mycket bra filmer!

 Naeee om man ska gora en macka med jordnotssmor..... Hihihi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blir så förvirrad här när jag ser tiden längst ner på din blogg hahah vad är det för exakt tidsskillnad, -8 timmar? Så jag kan räkna på min sticka ;)

Tant M

Keeya sa...

Hihih ja mycket är annorlunda i USA och de har många härliga produkter :D Tips: Köp antibiotikasalva och listerin white strips :D Toppen produkter. Och jo köp BH:ar på Victorias Secret + deras parfymer :) Puss puss