Sidor

tisdag 1 februari 2011

Det luktar barndom!

När jag var liten hade vi vedeldad panna som uppvärmning. Då kapades det och klövs och kördes skottkärra efter skottkärra ner till källaren från vedhögen. Nu när jag gick förbi högen med björkar fick jag doftminnen!

Vi är ute och testar ny promenadväg så just nu är jag någonstans i skogen vid närheten av Södertälje! I eftermiddag blir det en tur till Barnens hus för att träffa några av mammorna ur föräldragruppen.

Alma sov mycket och länge igår men har börjat vakna vid 7 på morgonen men somnar ibland, med lite hjälp, om till typ 8.

Gårdagens besök hos reumatologen gav mig inget annat än ett gäng funderingar och 260 kronor fattigare. Ska fundera lite till innan jag skriver om det.

Nu ska jag bara njuta av vår promenad!
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer: