Sidor

onsdag 2 februari 2011

Äntligen anmäld!!!! (Första av tre inlägg)

MAMMABLOGGALAN HERE I COME!!!!

Som jag har sugit på om jag ska eller inte. Ville ju så gärna men 1590:- är mycket pengar i min ganska så ansträngda ekonomi. Och så har jag inte riiiktigt varit hundra på det här med att dela rum med någon främling och så... Vet bara en som ska gå och det är Qicki  som jag bara träffat som hastigast för en massa  år sedan då hon var kompis med en kollega (liten värld!). Så kom jag att tänka på Karin. Karin och jag hängde ihop mycket under mellanstadiet, vi gick på discon ihop, sov över hos varandra och var som 11-åringar var mest. När vi slutade sexan började hon en annan högstadieskola än vad jag gjorde och där tog liksom kontakten slut. Hennes mamma bor granne med min mammas väninna så jag visste att hon blivit mamma till en pojke och en flicka.

Men, så tack vare underbara (?) facebook så har vi hittat varandra, kommenterat lite på varandras inlägg, bytt mobilnummer och för ett par veckor sedan satt jag i hennes kök (Maken ska hjälpa dom att byta kök...) och det kändes liksom inte ens konstigt! Så imorse skickade jag till Karin och frågade och nu är vi bokade!!

Ska bli så snabla kul!!

2 kommentarer:

Thea sa...

Men åh! Jag har sugit på den där karamellen skitlänge nu, och några av mina läsare vill så gärna att jag ska med. Men nu när DU också ska dit, så kanske man ska slå till? :) Kan ju bli kul! :D Vad tycks? Vad bokade du in? En natt med allt käk o sånt?

lurksmulan sa...

Ja det ska bli så himla kuuul! Och det är jätteroligt att du frågade mig, jag hade aldrig tagit mig iväg på nåt sånt själv. Facebook har helt klart sina bar sidor!