Sidor

måndag 21 februari 2011

Trött, så trött

Satte mig u soffan för att amma. Efter märker jag att Alma är så pass trött att hon kan somna själv. Lägger ner henne i soffan och bylsar upp med kuddar och lägger filten över henne. Tar två sekunder så sover hon.

Jag bläddrar i Barnmatsboken som Semper skickade ut förra veckan men har svårt att hålla upp ögonen. Måste vika tvätten i torktumlaren för att kunna stoppa i det som är klart i tvättmaskinen och Wilmas klor skulle behöva en stund med klotången. Men självklart vaknade Alma och somnade om i min famn och motivationen att lägga ner liten och ta tag i allt är så liten att det är larvigt.

Men oj va trött jag är efter i natt! Nu klipper ögonlocken, dags att göra nåt innan man slumrar till här...
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: