Sidor

lördag 19 februari 2011

Tack Thea

Igår när jag läste kusin Theas blogg såg jag att hennes son hade en grön bitleksak som, av det lilla jag såg, påminde lite om en sån jag hade när jag var liten.

Idag var jag med systrarna i Södertälje och sprang in på Willys där Thea tipsat om att det kunde finnas. Och det gjorde det! En MAM-produkt. Älska MAM! Dock endast i grönt och blått. Moster Go hittade även en annan leksak som hon tyckte att Alma skulle ha så hon köpte båda till Alma! Tack Moster Go!

Har tillbringat en härlig dag med mina systrar och familjen och Alma har haft fullt upp med Syrran som stod på alla fyra på hallgolvet och försökt att med pedagogik få Alma att krypa. Utan lyckat resultat men hon gungade mycket och pratade MASSOR! Alma alltså! ;)

Efter mycket stök och bök och gråt på grund av övertrötthet så somnade hon och ligger nu på PoMs säng och sover.

Tack PoM för supergod middag!

Nu ska jag försöka hålla mig vaken för att se den nya serien som börjar 22:20. Imorgon blir det middag hos MoY.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: