Sidor

fredag 18 februari 2011

God morgon fredag!

En bild på gårdagens outfit. Vit body med krage (Lindex), tights i jeanslook (Ica Maxi present från Mormor), fleecejacka (Cubus), strumpor med gummiduttar under (Lindex). Jackan rök dock, blir lite varmt....

Genom sovrumsfönstret ser jag idel blå himmel. Alma somnade om imorse och det tackar jag för. Behövde inte ens skaka eller nåt, vi skedade och jag hade armen över henne och så somnade vi. Mysigt!

Dagens aktivitet blir en tur till Tumba och byta filter (tack för kommentaren mamma, då vet jag var jag ska!). Sedan ska jag dammsuga och beställa några dunkar Aloe Vera till mig och Moster Go.

Först dusch och frukost!
Published with Blogger-droid v1.6.7

2 kommentarer:

Mormor sa...

Världens sötaste barnbarn!

Maria sa...

Tycker minsann att hon och min Oliver är lite lika varandra på den där bilden =) Självklart är hon söt som socker!!
Hoppas ni får en trevlig helg!
(och btw, jag är inne på 68:orna nu, det går undan!)