Sidor

onsdag 16 februari 2011

Tand nummer två!!

Såg redan i går att tandköttet såg annorlunda ut och jag har misstänkt att det var på väg medtanke på att hon börjat dreggla vilket hon inte brukar göra. Idag kände jag och visst är det vasst där i tandköttet nu.

Så nu har trollungen 2 små tänder nere! 

Just nu är hon trött och höll på att soma i min famn flera gånger men kom ändå inte riktigt till ro, så jag la henne på en fårfäll på golvet. Den har hon rullat ifrån för länge sedan men hon ligger förnöjt och pratar och leker med Älgen. Ibland rulla rhon ett varv åt något håll, puttar sig lite bakåt och fortsätter att prata med Älgen! Älskade barn! Har tagit massa bilder så det kommer nog upp lit ehär senare ikväll (kanske kanske).

Hon verkar lite piggare idag men nästäppan bråkar fortfarande och jag märker att tar jag upp henne i famnen tar det inte lång tid innan ögonlocken faller ihop. Vi är i alla fall, tack och lov, förskonade från feber och hosta.

Inga kommentarer: