Sidor

torsdag 24 februari 2011

ADDICTED!!

Här är dom! Kakorna som kan komma att förstöra mycket. För jag är galen i dom! Visst är jag sockerberoende men det här är nåt mer. Dom är så supergoda! Lagom sega, lagom söta, känns lagom halvnyttiga med tanke på att det är havregryn, russin och tranbär. Att det sen är en sjujäkla massa socker också ignorerar jag. Receptet står ju på sidan så jag gav mig på att försöka baka dom. Eller hur! Tjena... Orginalet är godast om man säger så.

Har kommit fram till att Karin och jag har gymkort på samma gym Det vill säga vi sponsrar samma gym för ingen av oss är så frekventa besökare. Men nu ska vi nog gå dit tillsammans. Släpa upp dököttet på löpbandet. Ska bara be receptionen vara bereddmed syrgas och ringa 112 för jag kommer ju kolapsa! Framför allt är jag lite sugen på att börja köra lösa vikter och maskiner igen. Få till snygga axlar till mammablogg galan!

På tal om mammablogg galan så har de en finfin tävling nu med något som jag verkligen skulle behöva, jag som inte alltid kan röra så mycket på mig eller träna det jag vill. De lottar nämligen ut ett Attract promenadband. Ett rosa! Galet! Tror ni jag skulle få ha det i Makens träningsrum?? Hihihi!



Nu ikväll när jag har haft högklackat på mig så är min högerfot katastrof. Lederna jag fick sprutor i är ok men stortåleden under trampdynan är helt klart inte kompis med mig! Får se hur det känns imorgon.. Bävar för galan hur det blir då... Högklackat en hel kväll. För i lågskor går jag inte på gala! Punkt! På riktigt, vet ni hur mycket fina skor det finns?! Har precis suktat inne på Brandos och Have2have och tänkte lägga ut lite bilde rpå snyggingar men det skulle bli ett ganska tråkigt inlägg med bara bilder på skor. Dessutom vet jag ju inte vad jag ska ha för klänning. Finns det klänningar för flodhästar förresten? Självironi på hög nivå!

Nu har Maken snarkat en stund i soffan, jag har tävlat, jag har svarat på en undersökning på Buzzador, jag har glott skor, läst bloggar, varit galet aktiv på Fejjan och sms:at med mammagruppen. Dessutom skrivit detta inlägg. Multitasking!

Innan jag avslutar måste jag visa detta. Jag grattade en fd granne på Facebook och ser att hon är kompis med en gammal klasskompis till mig. En sån tjej som antagligen inte kommer ihåg mig om man säger så... Så jag klickade in på henne och kollade hennes bilder och hittar detta!

 Det är hon och en tjej till som säljer dom, för hemmabruk liksom. På baksidan står det ett visdomsord. 69 kronor för 10 stycken. Vet ni vad det bästa är? Maria montazami har sånna! Bara det....

NU släcker jag ner! God natt världen!

1 kommentar:

Karin sa...

Jag vill bara klargöra *harkel* att jag tränar GRATIS på gymmet, när jag nu tränar (senast i november och du nu absolut måste veta).
Ha ha, högklackat får du inte på mig inför någon gala! Aldrig! Jag ska hitta ett par fotriktiga lågskor som jag ska ha till min svarta sopsäck.