Sidor

torsdag 24 februari 2011

Jag behöver inte gissa...

...jag VET att det är svinigt kallt. Man behöver bara kolla Facebook så vet man. Fy fan. Med tanke på att det var -21 när vi gick och la oss igår... Kom på värsta smarta planen innan jag somnade, en plan som gör att Almas kinder slipper så mycket kyla idag. Återkommer om det, är inte säker på att den funkar än.

Klockan är snart halvåtta och vi ska gå upp. Alma vaknade sju. Är skitnervös för idag. Mest nervös är jag nästan för hur det ska gå att ha med Alma i klassrummet.

Tack Lotta för din kommentar om magontet! Skönt att höra att det finns fler men inte lika skönt att ha mensvärk två gånger i månaden. Förvisso lättare att planera nr2 såsmåningom eftersom man verkligen VET när man har ägglossning!

Karin, det är inte vatten i krämen. Den är från Weledas baby-serie.

Kristiina, förra gången förfrös hon andra kinden... Då var det ju alldeles hårt och läskigt under huden, nu är det "bara" huden som är röd. Ses nästa vecka?

Ikväll ska jag dra igång datorn för att hjälpa Maken med en grej och dessutom delta i en del sköna tävlingar bland annat på Mammablogg galans hemsida!

Nähäpp, nu kör vi! God morgon!

Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: