Sidor

fredag 11 mars 2011

Vissa likheter?

Wilma är helt klart på väg in i ett löp vilket är helt enligt cykeln då det är ca 7 månader sedan  nu. Idag på promenaden slog det mig att det finns kanske vissa likheter mellan oss, detta eftersom jag också "löper" nu.

  • Wilma kissar massor, dvs ofta ofta ofta på promenaden. 
    • Jag blir gasig och fiser....
  • Wilma lyder/lyssnar inte så himla mycket, hon får liksom bomull i skallen.
    • Jag lyssnar inte heller så mycket, är rätt ego i ett par dagar. 
  • Wilma är väldigt gosig.
    • Jag blir gråtmild och bölar för minsta lilla. (och söker tröst i form av närhet)
  • Wilma tvättar sig en massa.
    • Nej. Ingen likhet där, håller hygienen som vilken dag som helst.
 Idag är Maken och hjälper Karin att få upp alla skåpstommar i sitt nya kök, sen ska han köpa bil. Jag och Alma äter hos PoM. Hade förresten gått ner åtta hekto på en veka, och det trots att jag brukar binda på mig rejält med vatten under mens.

Nu vaknar min lilla loppa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken härlig och lång uppdatering i tidigare inlägg. Men du, varför ska du gå ner? Du är jättefin som du är!! Verkligen snygg.

Måste få ses snart....eller?//Annakarin