Sidor

söndag 13 mars 2011

Morfars gull

Titta vad Almas morfar har köpt! Matskål med sugkopp under, liten nappflaska (Lundmyr dessutom!) och en pipmugg!

Kärlek.

Igår var Farmor och Eric på besök, vi fick en gåvagn av våra härliga grannar (som åker till Thailand på 3 veckor på måndag) och så var det middag hos PoM utan pappa som var på kalas. Drack ett GOTT vin som jag fick av svärmor igår, tack! Alma sov inte på hela kvällen (dvs från 15-21 var hon igång) så hon höll på att somna i gröten. Sen tittade vi på Mello och vyssjade mardrömande dotter ibland. Man kan ju tro att hon skulle sova länge inatt. Icke. Hon vaknade 2. Sen la jag tillbaka henne vid 4 och sen hörde jag att hon var vaken halvsju så då tog jag upp henne, ammade och så somnade hon om på min arm.

Idag kommer ett gäng tjejer och ska fika lite, prata mycket och så är tanken att vi ska handarbeta. Ska bli rackarns kul!

Nu frukost med fina familjen!
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

Karin sa...

Han är liiiite förtjust i sitt barnbarn tycker jag mig märka! Så gulligt!