Sidor

fredag 11 mars 2011

På spåret

Sitter och tittar på finalen av På Spåret. Har aldrig gillat det men med nya programledarparet så är det riktigt bra! Vuxenpoängen haglar.

Maken kom hem från Karin för att åka igen, ikväll köper han ny bil. Och jag som har lite lätt ångest över ekonomin som det är.

Tack till Monica som åkte ut med Wilma när Alma behövde sova och Maken monterade kök!

Imorgon kommer Farmor och Eric och ska hälsa på Alma och oss. På söndag blir det handarbetarstuga här med ett gäng goa tjejer! Ska bli skoj.

Själv känner jag mig lite loj. Tanden gör sig påmind och det känns som en evighet till 13/4.

Är lite sugen, Maken köpte god mörk choklad till mig igår och den ligger här men äta den tänker jag inte. Fortfarande inget socker och är stolt över detta. Så det får bli lite nötter och lite apelsin istället! Sen ska jag sussa!

Ses imorrn!
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: