Sidor

torsdag 17 mars 2011

Kärlek

Maken ringde när jag stod och hängde tvätt med svettningar stormande i kroppen och Alma röjande på golvet. Han ville bara säga att han älskar mig och att jag är den vackraste i världen. Sen la han på.

Allt blev liksom lite lättare idag. Alma sover i min famn efter lunch, jag har oljat symaskinen och kokat mat till Alma som jag ska mixa när hon vaknar. Wilma har lekt med sin aktiveringsboll men håller sig från vardagsrummet så länge symaskinen står framme. Ska få i mig lunch jag också.

Halsen bråkar, jag svettas av och till men tror att det värsta försvann inatt. Jag som vill till Ankararin och Lovisa på middag idag... Orkar jag det eller bör jag ta det lite piano?
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

Anna-Carin sa...

Åh vilket underbart telefonsamtal.Sånt vill jag också ha! Lyckliga du. Kram