Sidor

torsdag 24 mars 2011

Träningsvärk och galaklänning.

Mitt inlägg som jag satt och skrev innan jag gick och knoppade igår försvann spårlöst ute i cyberspace. Låg kvar som utkast så det fick bli raderat helt enkelt.

Igår kväll börjadejag känna av träningsvärk i bålen. Konstigt med tanke på att jag inte varit på gymmet. Så kom jag på vad det var; krattningen! Idag krattade jag lite till, mpste ju potionera ut lite eftersom resten av kroppen inte alls är på samma bana som jag, dvs kroppsarbete är bra. Usch va ont jag får emellanåt!

Medan Alma har sovit har jag suttit och surfat efter klänning att ha på sig på Mammablogg galan. Eftersom ekonomin är totalt körd i botten den här månaden så är det än så länge mest ögonshopping som gäller. Gjorde ju dumt o att börja titta på skor till alla klänningar.

Tanken var när jag satte mig här vid datorn att jag skulle titta lite efter nån lampa till trappen och lite grejjor till övervåningen. Men som sagt, utan pengar är det liksom inte lika kul! För tillfället saknar jag mina 9000 somjag "förlorar" när jag går hemma. Lite ljus i mörkret är dock att jag igår gick in och kollade min deklaration och enligt den ska jag få tillbaka dryga 6000, till det tillkommer mina reseavdrag till och från jobbet innan jag blev heltidssjukskriven. Så dom slantarna kommer att komma in när  vi är i USA. Tack Anders Borg!

Här är fåtöljerna vi vill ha två stycken uppe.

Nu är sladdbarnet i full gång igen (och ja Karin, det var faktiskt lite kul att du kommenterade sista raden haha!) dessutom nystånkad så nu blöjbyte och sen på med gummistövlar och bärsele, dags för eftermiddagstur med Wilma-Grisen!

Inga kommentarer: