Sidor

måndag 14 mars 2011

Alma önskar sig...


En Barbalampa eftersomhon blir alldeles jätteledsen när hon vaknar och det är kolsvart. Jag försöker komma ihåg att tända ljus nummer två när jag vaknar mitt i natten men glömmer ibland. Denna kan hon dessutom ha i sängen hos sig!





En aktiveringsvovve från Fisher-Price.  (Detta kan vara den enda gången jag faktiskt skriver att det önskas något som låter!)


 
Kläder från Lindex!
Gillar Lindex kläder och tycker faktiskt att både Kapp-Ahl och H&M bara har skit!  Idag köpte jag två bodys (röd och gul) i strl 74 och ett par marinblå plyshbrallor.

Nu ska det grötas för natten här, vi har kört Youtube för fullt här en stund och poppat eftersom Alma har uppfattat att musik kan man röra sig till! Jädrar vad det har dansats till Maniac (Michael Sambello), Bra vibrationer (Kicki Danielsson) och Shnappi das kleine krokodil!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh nu vill JAG ha en sån barbalampa! Var kan man köpa den?

Anna-Carin sa...

Ikea har haft spöken som man kan ha i sängen. Säkert billigare än Barbapappa. Fast ja, jag vet... inte lika fina. Men ändå... Hugo har såna. =)