Sidor

tisdag 29 mars 2011

Sovdags

Alma åt middag men knappt någon gröt och ingen kvällsammning. Hon känns inte så varm så jag hoppas på en bättre natt och att hon är kry imorgon.

Själva åt vi Felix kycklingpytt till middag och den var rackarns god. Dumt att den ska vara så dyr bara (allt är relativt).

Blev två avsnitt av SOA ikväll, kan inte låta bli.

Nu ska jag säga åt min Make att sluta snarka innan jag gör mig olycklig på honom. Om jag någon gång skulle bli utsatt för terror så är snarkningar det ultimata. Hela jag grips av panik och blir helt kallsvettig.

Imorgon blir det lite datadag, måste förlänga mammapenningen, betala min vinst på Tradera, svara på några mail, leta resa till USA och skriva en grej. Kanske även betala nån räkning.

Men först sova! Natti!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: