Sidor

tisdag 15 mars 2011

Tisdagen till ända

Mamma kom över vid lunch idag och hade med söta mössor och en hemstickad kofta till Alma. Till mig var det ett stort lila paket och det var en sån där fin trollslända! Tack MoY!!! Tycker den är superfin!

Skurade golvet i hallen tre gånger och vardagsrummet och köket fick två omgångar vardera. Bytte vatten en gång och överdoserade gronsåpa. Även om man torkar tassar så dras ju skiten in ändå.

Efter maten tog jag och Karin en promenad runtomkring i Salem. Hon puttar Alma i vagnen och jag har Wilma och sen babblar vi för fullt! Över en timme blev det idag. Under promenaden hörde jag det ljuvliga ljudet som jag väntat på; en koltrast satt och sjöng underbart. Nu är det verkligen vår!

Maken städade ur min bil och putsade lite innan vi slog oss ner framför tv:n och två avsnitt av SOA. Nu väntar John Blund på mig!

Karin - dom hade lampan på Babyland förut men nu kan man köpa den här och var på nätet. Den är så fin, tittade på en sån redan när hon låg i magen.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: