Sidor

måndag 28 mars 2011

JAG VANN!!!

Yes! Nu har jag klänningen till galan. Inte för att jag vet om jag kan ha den än men man kan ju hoppas!

360 kronor "fick" jag den för på Tradera och det var en popuär klänning. Hade tänkt att  hemlighålla den men kan nog inte...


Visst är den fin!!!

Har även hittat ett par skor till som förhoppningsvis funkar med mina knasiga reumatiska fossingar. 

 
I skogen utanför sitter två jägare på pass efter vildsvin, jakteleven David som jag har haft kontakt med var till och med här och knackade på och frågade om vi sett några nyligen. Det var som attan, det händer saker!

Hakan har börjat bråka med små plitor och klåfingrig som jag är kan jag inte låta bli att pilla. Blir det några kronor över på föräldrapenningen den här månaden så ska jag köpa nåt som gör underverk på min hud. 

Kvällens avsnitt av CSI var inte överväldigande, hade hellre sett ännu ett avsnitt av SOA. Men vi hann med ett i kväll i alla fall. Denna vansinnigt beroendeframkallande serie!

Nu ska jag borsta tänderna och krypa till kojs med min fina make! 

God natt gott folk!

4 kommentarer:

Thea sa...

JÄTTEFIIIN!!! tänkte direkt att ett par röda skor skulle sitta fint, och ja, där var dom när jag scrolla ner :D guuud vad jag hoppas att jag är ensam om min klänning. :-/ tror dock inte de. Hade gärna köpt nå så fint som din på tradera. Men min kropp är dum när de gäller storlekar och form. :(
Hoppas dendär sitter perfa pÅ dig :)

chicmommy - mamma till Ajdin sa...

Åååå du kommer vara riktigt chic ;) Älskar både skorna och klänningen :)

Karin sa...

Åh vad fin du kommer vara! Hur fasen ska jag kunna matcha dig?!

Catya sa...

Åååh, så fin du kommer vara! Jättesnygg klänning!
Jag beställde just hem tredje alternativet/försöket i klänningsjakten och hoppas jag hittar rätt nu! :)