Sidor

onsdag 16 mars 2011

Nu var det min tur...

Efter att ha läst i så många bloggar att folk är förkylda är det nu min tur. Vaknade med halsont men vägrade acceptera. Men så efter lunch slog någon mig i huvudet. Huvudvärk, ögonsvid och galet ont i kroppen. Vill inte! Jag och Alma tog en tupplur på soffan.

Det hjälpte med en tablett men verkan gick fort över och satt bara och petade i maten. Det hjälper inte att jag blir så klen när jag blir sjuk. Det sägs ju att karlar blir det men jag blir också det. Jag blir fyra år och kan typ inget och bara gråter...

Sitter nerbäddad i soffan med en sovande Alma i famnen. Maken är på promenad med Wilma och jag tror att jag ska blunda en stund.
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

Anonym sa...

Stacki liten. Jag hoppas att du kryar på dig snabbt! Kramar från syssling