Sidor

tisdag 31 maj 2011

Avslutade Buzzningar

Så, nu har jag varit inne och avslutat två kampanjer på Buzzador. Nestlés Jogolino Persika/Banan och Loppi.se. Tyvärr sålde jag inte något på Loppi och jag är för mycket Tradera-junkie för att tycka att Loppi var min grej. Däremot Jogolinon! Eller, inte MIN grej men Almas! Den är så god och så "lagom" och jag får för mig att den är lite mer mättande än de andra Nestlé-mellanmålen som jag har att slänga ner i skötväskan.

Nu ska jag försöka Buzza Absolut Torr, den är lite svårare at Buzza än Jogolinon... Många är lite skeptiska. Själv ska jag faktiskt testa den på fötterna! Jodå, jag erkänner; jag har fotsvett! Inte alltid och just nu har jag mest iskalla fötter men till USA tänkte jag!

Någon läsare som är sugen på att testa? Jag kan posta iväg en! 

Nåväl, dags att gå och knyta sig!

(Nu Cindy och Lotta har ni ett gäng inlägg att ta er igenom på onsdag morgon hihi!)

Kram på er omvärlden!

Pssst, 11 dagar till OMAHAAAAA!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bra att du tänker på oss ;-)
Kram Cindy

Mammabea sa...

SV: Kul att du vill vara med i boken. Blogga gärna om den :) Kram!

Anonym sa...

Åhh, har du fått buzza Absolut torr?? Det vill ju jag med =) // Tant E

Fröken Isakson sa...

Åh Jogolino var en favvis för Elvira förut också :D. kram