Sidor

torsdag 19 maj 2011

Bildregn!


Jag har hållt på och lekt med kameran lite de senaste dagarna, och för att få fröken fångad på bild så har jag gjort det när vi ätit lunch! Här är ett urval av några av de närmare 100 (!) bilder jag klickat.

Mammas matmonster


Full fart!!






Pratar,  pruttar, pliggar!!!




 Mamma kom och hälsade på en sväng igår innan vi åkte in till Södertälje, de gick på lite promenad med  Wilma som sällskap.

Nybadad

IIIIIIIIIIK!!! (Nej Monica, jag tänker inte ta bort bilden)


 På riktigt, just nu är det inte helt lattjo att vara hundägare! JÖSSES va hon fäller lilla pälshjärtat! Jag dammsög i förrgår eftermiddag och idag på morgonen ser det ut så här i köket! Så dammsugaren har fått svischa fram på båda våningarna idag också.

UNDERBAR doft i köket från denna bukett! På köpet fick jag ett myggbett i pannan, blöta brallor och Alma fick käka ett asplöv! Det ni!

Nu har Alma sovit i över två timmar på trappen, jag har dammsugit, sminkat mig, kört igång en tvättmaskin, förberett köttet till middagen, gjort en smarrig omelett OCH ätit upp den, skrivit det här inlägget, fixat med massa bilder, surfat på Walmart (NEJ, Nestlé finns inte på Walmart, och vällingarna ser skitskumma ut så jag tar med!), och förberett Almas lunch. Nu då? 

2 kommentarer:

Thea sa...

Men vilka härliga bilder på hjärtat! :D Första bilden är hon väldigt lik sin far. :) Himmel, hela 6 stycken tänder redan?! Stora kickan ju!

Ms. Kidelin sa...

Härliga bilder. Man kan verkligen inte klicka för många bilder på sin skatt.