Sidor

fredag 6 maj 2011

GAAAAH

Inte nöjd med håret men får väl vänja mig tills det går att åtgärda. Fick dessutom böter eftersom jag glömt att lägga in P-skivehelvetet eftersom jag pratade med AK i luren när jag parkade. Sopprot och järnspikar!

Åt middag hos PoM, lämnade kvar våra tjejer och så stack jag och Maken först till Babyland och hämtade sulkyn. Sen åkte vi till Jysk, köpte två fåtöljer och sen åkte vi hem och homestylade. Satte upp stolarna (å så bra det blev!!), spikade upp foton och hängde upp en lampa i fönstret i sovrummet. Plockade upp sulkyn och oh-ade och ah-ade och är så glada över den!

Monica kom med Alma och Wilma och stassen. Medan Maken badade Alma provade jag hela munderingen och kände mig riktigt fin!

TACK Monica för hjälpen!

Nu sitter jag med Alma i famnen och borde egentligen gå upp med henne och sätta igång att packa men jag har så svårt att lägga ner henne. Snusar lite på hennes hand, på hennes panna och lyssnar på hennes andhämtning. Sedan 9/8 har jag spenderat nästan all min tid med henne och det kommande dygnet kommer bli skitjobbigt! Ja, jag vet att det är nödvändigt och bra för mig, bra för Maken och bra för Alma men det känns som en evighet. Gör lite ont i hjärtat...

Samtidigt ska det bli skönt att få vara jag! Inte mamma, inte fru utan bara mig själv!

Hände en kul men skum grej förut idag som jag ska skriva om sen, måste sätta fart här!
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

Anonym sa...

När får man se kort på hela kitet då? :) Nyfiken!

Ha så super duper kul imrogon nu så hörs vi på söndag eller nåt om hur allt var!

Kraaaaaaaaam
Tant M