Sidor

lördag 14 maj 2011

Här är hon

Fina Sally. Som är så mycket minnen. Att sälja henne gör ont, även om det "bara" är en bil. Jag blir alltid så fäst vid saker och när jag sålde min Betty Blå, min älskade lilla Fiesta som var min livräddare så många gånger, grät mitt hjärta.

Vad gillar ni maskrosängen vi har framför huset? Det är oerhört vackert med allt det gula men jag hoppas pappa slår det innan de blommar ut, som han gjort tidigare år, annars blir vi snart invaderade av frön.

Sent igår fick jag ett SMS från jakteleven David, ytterligare ett vildsvin är fällt!

Alma sover i vagnen och jag tar paus från stensättning och går in och ger Wilma ett bad, hon kliar och kliar och fäller och fäller. Nu åker sista av vinterpälsen.
Published with Blogger-droid v1.6.9

2 kommentarer:

Fröken Isakson sa...

Vilken darling. Förstår om du kommer sakna henne.

Kram kram Linda

Anonym sa...

Jag erkänner! Jag är dålig på att kommentera nuförtiden med min knäppa dator. Men finns alltid här :) Så se det som att lägger du in ett inlägg= jag läser :D
Och diggar det :D

Puss
Tant M