Sidor

söndag 8 maj 2011

Men jag skulle ju....

....skriva ett inlägg om den här underbara helgen men kvällen försvann med ett besök i Skärholmen, på Ikea och sedan med uppackning och genomgång av alla fina saker som vi fick i helgen! Dessutom har förkylningen brutit ut på mig och jag känner mig så där just nu, har snor i hela skallen tror jag...

Läst lite fina bloggar har jag hunnit i alla fall! Kul att träffa så många härliga mammor. Och mitt galna upptåg i går kväll, som jag knappt själv fattade att jag gjorde, har jag inte riktigt smält än. Jag är nog lite knäpp ändå! Men de 3 underbara tjejer som arrangerat hela alltet blev otroligt rörda och det var ju det som var meningen; att dom skulle få uppskattning!

Nu ska jag googla böjbara fönsterfoder. Sånt gör man väl varje kväll innan man ska sova eller?

Snörvel snörvel, host host, godnatt!

(Hörde att älskade Alma började låta lite täppt när hon låg i sin säng, förhoppningsvis klarar hon sig. Hon har redan vaknat två gånger ikväll, hoppas natten blir lugn.)

Inga kommentarer: