Sidor

torsdag 12 maj 2011

Förlängd resa!

Vi bokade resan så den skulle vara mellan 10/6 - 2/7. Trodde vi ja. När jag igår började kolla flightnumer för att eventuellt ha hamnat på samma flyg som mina sysslingar från USA så upptäcker jag att det inte alls är hemresedatum 2/7 utan 11/7. Det är en hel månad!!!

Ringde resebyrån idag men hamnade i telefonkö och till slut kom jag åt telefonen så samtalet bröts. Tänkte ringa imorgon igen men så när jag chattade med Corey så visar det sig att dom har gjort planer för på bekräftelsen som jag har skickat till dom står det ju 11/7! Så då är vi ju där över 4/7 och det är ju jäkla kul att få fira amerikanska nationaldagen, så mycket man hört om den!

Så här sitter jag i soffan med Maken redvid mig och bestämmer att vi ska vara i USA i fyra veckor.

Fyra veckor är en lång tid! Kommer ju sakna ihjäl mig efter Wilma! Och familjen! Och hemmet! Tur att det finns Skype och Internet så man ändå kan hålla sig ajour! Mamma, du måste fixa Skype-konto! Moster Go likaså!

Just nu håller jag på att lägga upp annonser på Loppi.se som jag är med och Buzzar.  Samtidigt som jag kollar på Criminal Minds och dessutom bloggar och chattar på Fejjan. Jorå, hålla många bollar i luften eller hur var det?

2 kommentarer:

M sa...

Självklart fixar jag Skype! Måste ju höra hur ni har det och hålla Dig ajour om Wilma. Kul för Er att få vara med och fira Forth of July. Och, naturligt vis att få umgås med C&T. Gulla lite med "Peanut" och se och uppleva en massa roliga och minnesvärda saker.
Och Du; jag snodde inte Ditt inlägg!
Aj lov jo to!

Keeya sa...

Men gud så kul! :) Ni kommer att ha en underbar resa. Massa pussar till er!