Sidor

tisdag 7 december 2010

Vilka är ni??? En liten undersökning...

HALLÅ DÄR!

Jag har lagt in en läsare som visar antal visningar per vecka och den ökar konstant. Men.. vilka är ni som läser min blogg??

Vet ju några stycken men kan inte Du göra mig en tjänst som skulle göra mig jätteglad; Du kan väl vara snäll och skriva i kommentarsfältet och lämna ett litet meddelande!

För er som inte vet så klickar man på "kommentarer", skriver en rad eller två och väljer sedan som vem man vill kommentera och här kan man då välja "namn" och så skriver man in sitt eget namn. Lätt som en plätt!
TACK!

Published with Blogger-droid v1.6.5

8 kommentarer:

TT sa...

Jag läser alltid din blogg men är inte alltid duktig på att kommentera. :-)

//Tant M

PS. Pop up :-)

Karin sa...

Jag tittar in nästan varje dag!

Cindy sa...

Jag tycker att det är jättekul att följa dina och Almas äventyr! ;-)

Rairai sa...

Minstasyster läser, men det vet du ju! ;)

Anonym sa...

Mormor kollar bloggen varje dag men det vet Du ju. Men som Du tjatar (!) så är det bäst att man "visar sig" också. Puss o kram till Er

Faster Sussi sa...

Jag är ju med er i vått och torrt, det vet ni. Älskar er! Faster Sussi

Maria sa...

Ja att jag läser vet du ju =) Kram!

Soolroos sa...

Jag läser också :-)
kram kram