Sidor

tisdag 28 december 2010

Bloggtorka

Jag vet... men det blir så när jag inte kan blogga från teleonen och när Alma har en period då enda stället som är ok att sova på är PÅ mamma. Dessutom tar det evigheter innan hon somnar. Inatt vaknade hon 3:39 med panikskrik och det enda som lugnade tillräckligt var att sätta på tv:n en stund. Först då kunde jag amma och sedan somnade vi om, med henne på mig...

Vi mår bra, om än trötta, och njuter av ledigt tillsammans med Maken.

Min bästa julklapp var en digital systemkamera som Maken överraskade med! Almas bästa var en Barbapappasackosäck och hörselkåpor! Vi fick MASSOR med julklappar till bådeoss och Alma. TACK underbara familj!

Nu är det någon som är skitförbannad här, ska byta på henne och göra oss i ordning för lite utflykt.

Hoppas ni har det bra allihop!

1 kommentar:

lurksmulan sa...

Bloggtorka är tråkigt!