Sidor

onsdag 22 december 2010

Lite bilder från de senaste dagarna....

Det kom ett paket från Therese med mössa och dregglisar!

Mössan satt perfekt!

Plaska är härligt!!!

"Den här blänkande prylen är fiiiin!"

Sötunge chillar i sin säng med kaninen jag virkde i somras. Bodyn är present från kusin Pellas bästis Fanny.

Gran edition 2010. Lite mindre än förra året.

-18 grader och promenad på årets kortaste dag. Almainbäddad i vagnen med regnskyddet på (kuvöseffekt!) för att henes förfrusna kind inte ska lida.

Syns inte men Wilma har täcke på sig!

"Hörni kaninerna, kolla jag har fötter!!!"

Moster Go och jag fårävvör!

"Ska den bara ligga där? Hoppa! Ramla! Jag tar emot, jag lovar!" Wilma hade stenkoll på julskinkan!
Idag har sista julmaten köpts, en julklapp kvar som Maken fixar ikväll.

5 kommentarer:

Mormor sa...

Hon är så fin, söt o charmig mitt lilla barnbarn. Jättefin bild på Alma och moster Go. Underbara ungar!
Jag skulle aldrig kunna ställa ett fat med mat så nära kanten på bänken, helst ovanpå överskåpen för dit når inte Bella.

Thea sa...

Vad gör en donken-påse bakom skinkan?! ;) slarver! :P

lurksmulan sa...

Ha ha, underbar bild på hunden och skinkan!

Faster Sussi sa...

Värsta rockbruden med mössan. haha.

Alma och vi sa...

Donkenpåsen är från häromkvällen då Alma inte ville sova så det blev ingen middag lagad och Maken kom hem sent pga granar... Är bara mänsklig! ;)