Sidor

lördag 4 december 2010

Less på mig själv


Så här såg jag ut 2007. Det är enda gången in mitt liv som jag varit nöjd med mitt utseende.

Man kan säga att jag inte är det nu. Längtan till gymmet är svår precis som längtan efter mina kläder. Varför ska det vara så svårt att låta bi att småäta. Låta bli att äta så stora portioner. Låta bli att slänga i sig maten.

Jag vet att man inte ska banta när man ammar. Men det är skillnad på att banta och att lägga om kosten. Så nu jävlar! För att pina mig själv extra så tänker jag köra igång innan jul och utmana mig själv att klara alla julens frestelser!

Så nu ska jag in på Viktklubb.se igen. Det är det jag vet funkar för mig. Och eftersom jag lagar den mesta maten hemma så ligger det ju i mina händer att fixa "rätt" mat.

Beach 2011 - HERE I COME!!!! 

Vem är med mig?

1 kommentar:

lurksmulan sa...

Jag är med dig! Jag kan trösta dig med att 2007 var jag höggravid och vägde ungefär 25 kg mer än nu så vi är lite i otakt!