Sidor

måndag 13 december 2010

Typ NU...

...skulle vi vara i Skärholmen och påbörja julklappsrace 2010. Men dels har jag försovit mig efter en natt av tung sömn och underliga drömmar, och dessutom så sover Alma och jag har inte mage att väcka henne när hon ligger bredvid mig med båda armarna upp och sover så gott!

Så vi får bli lite sena.

Gårdagen var super, gott och mycket trevligt fika hos Lotta som avrundades med en mumsig sallad från Benevento, favvopizzerian. Vi fick låna en gåstol av Lotta som Alma snabbt gillade! Nu behöver hon inte sitta och ha ultratråkigt i sittern utan kan röra på sig. Hon stod till och med i den ett par gånger!

Ska väga mig nu på morgonen, nyfiken som attans på hur det har gått. Blev ju en del onyttigt i helgen om man säger så.....

Ska försöka smyga ur sängen nu........
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: