Sidor

måndag 6 december 2010

Vafalls, inget inlägg igår?!

Nej det blv faktiskt inte så!

Söndagen bjöd på dotter som rullade runt på mage (!), adventsfika för grannarna, fler julgranar för Maken, middag hos M&Y och slutligen en date med tvättstugan i sällskap av sömnvägrande dotter. Så var det med det.

Idag har jag skrivit in mig på Viktklubb.se. Hejja mig! Har återigen försökt att fixa till designen (med lite tips från Y) men det funkade inte. Så den designen som är nu fixade jag till lite snabbt från hans iPad igår kväll.

Förövrigt har jag fått tillbaka mensen. Hurra, inte... 13 sköna månader var jag utan.

Almas kind är mycket bättre,nu blir den dock lite blå när man går ut men jag smörjer och smörjer även om vi inte ska ut. Hon har fått en spricka i underläppen som, alldeles nyss, började blöda. Så det får bli lite försvaarets hudsalva på den! Inte ens fyra månader och redan läppsyl! Bananätningen på kvällarna går finfint, ska utöka med lite potatis nu i veckan tänkte jag.


Försäljningen 2007, ett snöfritt Mariatorg
Här nätas vår första gemensamma julgran!










På lördag blir jag julgransänka, nu blir det ett par hårda veckor för familjen.

Ska försöka åka och storhandla ikväll, ska investera i lite mer julgrejjor. Typ en ny slinga. Förra årets gran var enorm och jag hade bara en 12-ljusslinga. Såg lite fattigt ut. Känner jag min make rätt så blir det stor gran i år också.

Häpp, nu kommer Crille och ska fortsätta på övervåningen.

Inga kommentarer: