Sidor

tisdag 7 december 2010

Nya påslakanet

Jag hade budat hem 2 påslakanset på Tradera, det här är det ena. Det andra har jag blivit blåst på. Synd att det finns så oärliga människor, va jättemånga som polisanmält säljaren. Jag blev av med 150 kr...

Alma har haft svårt att somna ikväll. Sov 2,5 timmar på eftermiddagen och var rejält trött efter bad och mat. Sov en liten stund och sedan var det kört. Så somnade hon till en stund i mitt knä och när jag gick och la ner henne i sin säng vaknade hon igen. Strax efter 22 lyckades jag få henne att somna, på mig. Så nu ligger hon i min säng och där får hon nog ligga kvar, vill inte hålla på och flytta henne när hon sover till slut. Kan det vara fruktsockret i bananen som gör henne pigg eller är det en fas?

Jag hade planer på att göra julkorten ikväll, hunnit med 3.... Varav ett tillverkat med sovande Alma i knät.

Har inte småätit ikväll och åt middagen i lugnt tempo, jag som annars KASTAR i mig maten.Åt gröt med frukt till kvällsmål men nu är jag hungrig som attans... Men jag försöker i alla fall, även om jag hör hur skumtomtarna som ligger i skafferiet skriker ÄT MIG, ÄT MIG!!

Imorgon blir det BVC. Men nu, bingen!

God natt!
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

Thea sa...

Tur att det "bara" var 150kr! Min kompis blev av med flera tusen på en ny TV. :( Använder du dig inte av Paypal? Eller vad det nu heter.

Kram