Sidor

tisdag 28 december 2010

BabyRevolution - WOW!!!

Igår var vi och köpte en Tmpursäng som vi får hem om ett par veckor. Ska bli så skönt att få dela säng med Maken igen, att få ett eget rum tillsammans (om vi hinner få det färdigt dvs). När vi var klara tog vi en liten preomenad på Kungsholmen så Alma fick sova lite i vagnen. Hittade en butik som är helt...WOW!

Den heter BabyRevolution och hade såååå mycket fint!! De hade även kafé på nedervåningen men eftersom Alma precis somnat fick Maken faktiskt vänta utanför butiken...'

Jag hittade fin dyna till HokusPokus-stolen, en vinröd som passar den 70-talshippa färgen bajsbrunt. Detblev även en mössa med stjärnor på, en virkad elefant med bjällra i och en träleksak som påminner om en jag hade när jag var liten. Träleksaken är redan en favorit!

Dom har möbler, kläder, badsaker, prylar, leksaker...... De håller kurser, finns på Facebook och har en egen blogg.

Ni som bor i Sthlm med omnejd, ta er tid att besöka butiken!!

Nu har Maken ställt fram lite te till mig, Alma sover i min säng och jag hoppas att natten blir lättare än föregående (då Alma vaknar i panik vid 3:19 och GALLSKRIKER otröstligt...).

Imorrn ska det umgås med tant M och jag ska träffa tant A-C och hennes änglar!

Kram på er!

1 kommentar:

Malin Jensen sa...

Hej!
Vad roligt att gillade vår butik. Det gör oss så glada och vi ser fram emot att få se dig och resten av familjen i butiken snart igen!
Varmt välkomna,
Malin Jensen - Baby Revolution