Sidor

lördag 11 december 2010

Härliga lördag

Nyss hemkommen efter en trevlig kväll hos tant M:s bror där god kalvstek inmundigats i roligt och avslappnat sällskap! Alma har funnit sig och sov i soffan en bra stund så mamma fick spela lite Wii också.

Fick veta att farmor ligger på sjukhus och inte alls mår bra. Bävar och trycker bort det värsta scenariot.

Faster H kom med ett litet bidrag till inredning till Almas rum idag! Gulle gulle henne! Hon vill på något sätt sätta ett litet spår hon också, särskilt eftersom det är hennes barndomshem tror jag.

Härlig och lugn lördag avslutas med vinden vinande i fönstret.

Imorgon blir det Luciafika hos Lotta!

Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

Thea sa...

Mormor har varit dålig länge. :( Min mamma är där lite titt som tätt med mat och hjälper henne till sjukan. Det är nått med antingen magen eller hjärtat. Jag tycker det är jättebra att hon fått komma in på sjukhus så dom kan ta reda på vad som är fel med henne, så hon kan få rätt medicin så hon får behålla någon mat!

Mormor sa...

Å, vad jag älskar Er!
Tråkigt att höra att farmor är dålig.
Hoppas att hon piggar på sig, hon är ju en seg gumma. Mina tankar går till henne.