Sidor

tisdag 4 januari 2011

Solförmörkelse

Visst är det något mörkare ute för tillfället, därför blev jag förvånad när Alma vaknade så "tidigt" av ljuset att döma. Men så var det inte...

Idag är jag trött. Faktiskt innerligt läskigt trött. (Alma tränar på att sitta här bredvid med ena armbågen lutad mot mig! Söt!) Glömde stänga chakran så natten har varit galen igen; blivit jagad av galna kor, åkt motorcykel med en psykiskt läskig mördare och en hel del annat. Dessutom haft en svårsomnad dotter bredvid mig som ska böka efter varje ammning... Fast jag är ändå trött på ett annat sätt, liksom trött på situationer. Uppgiven på nåt sätt.

Idag blir det nog en tupplur med henne. Stänga av snurret av tankar en stund. Energiboost ja tack!

Nu ska vi snart ut och gå med Wilma i solskenet.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: