Sidor

lördag 29 januari 2011

Jag borde sova...

Men kan inte. Ligger i vår nya Tempursäng i vårt sovrum. Just det, vårt sovrum! Premiär för övervåningen och det på 3-årsdagen av renoveringen! Fönstersmygen är inte på plats än, fönsterbrädan ligger på tork i verkstaden efter att Maken tillverkat och målat den så imorrn kväll är det förhoppningsvis ett komplett rum. Almas säng står på plats och så även Wilmas. Egentligen vill jag att höj ska sova nere istället för att springa upp och ner. Vi får se hur det blir. Idag är det nog lite virrigt för henne,efter hennes Dentastix (som hon alltid får i sin säng när vi ska lägga oss) sprang hon ner. När jag var nere på toa för en stund sedan mötte hon mig i köket,då har hon legat inne i badrummet på varma sköna golvet. Efter att jag gick upp kom hon så småningom tassande, kollade att vi var på plats och kröp sedan ihop i sin säng och ligger nu och snarkar lite. Som vanligt alltså! Söta hund!

Ja så nu ligger jag här med alldeles för många tankar... Ska försöka koppla av och sova en stund, har jag tur låter Alma mamma sova lite inatt. Försöker vänja mig vid sängen.

Längre inlägg med bilder kommer imorrn.

Natti!
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer: