Sidor

måndag 17 januari 2011

Måndagslista

Det är en evighet sedan jag gjorde en måndagslista men idag känner jag mig så inspirerad att jag slänger ihop en! Hos Jenny finns fler underbara och peppande listor!

Idag, måndag 17/1-2011, är jag glad för

* Jag har en frisk, gurglande, pratande och roterande liten dotter här bredvid som är min stora lycka och kärlek!
* Idag kommer vår Tempur-säng hem!
* Övervåningen är nära att bli klar!!!
* Jag har två vackra vackra systrar och en underbar familj!
* Jag har förvisso en förbaskad sjukdom som stör mig hårt men va fan, jag LEVER!!!! :)
* Maken och jag firar snart 3½ år tillsammans, trots alla motgångar så är det fortfarande vi och jag älskar honom enormt!

Hoppas att ni har en härlig måndag!!

KRAM på er därute!

2 kommentarer:

Mormor sa...

Underbart att läsa! Hoppas att Du haft en bra dag - och hunnit med alla
"måsten" Jag tycker vi slopar det ordet och säger "bör" i stället. Det är snällare. Kram

Helena sa...

Bra ide med en lista..Kanske borde testa den :)
Fin blogg föressten!
Kram Helle