Sidor

fredag 7 januari 2011

Jaded...

I was broken and alone
I wanna rest my bones
The sun is shining now
But still I'm feeling cold
- TaKiDa

Ibland är det inte bara rosa skimmer och lycka i livet. Ibland vrider sig själen i plågor. Ibland ger man upp.

Ikväll ger jag upp. Men jag tar och sover lite och fortsätter ett tag till imorgon. Som alltid.

Inte ett muntert inlägg kanske men man kan inte alltid vara på topp.

Alma, jag och Syrran var i Uppsala idag och hälsade på älskade lilla farmor. Farbror kom dit också och tillsammans hade vi en trevlig eftermiddag. Alma och Farmor kom bra överens, härligt att se dom tillsammans.

Dags att sova.

Natti!

Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

Keeya sa...

Kolla upp det där med yrhetskänslan. Det kan vara så enkellt som lågt blodtryck som är väldigt vanligt för tjejer.

Jag skickar en massa styrkekramar till dig vännen! Alltid kan inte allt vara på topp som du skriver. Men jag hoppas att allt skall vara på topp hos dig. Puss

Thea sa...

:-O åh ni sa inget?!