Sidor

måndag 10 januari 2011

Ingen skrivlust egentligen...

...men tänkte pränta ner lite ändå.

Gårdagen var ett rent helvete reumatiskt sett. Ändå tapetserade jag i Almas rum medan Maken hängde väv som ska målas. När Maken kom hem efter storhandling (som min kropp inte klarade av att göra igår) så fick jag ett kort bryt och skvätte ut några tårar. Moster Go var här och hjälpte mig att plocka upp maten. (TACK!)

Det hänger kvar lite idag men är mycket bättre. Drack 4 munnar vin igår när jag tittade på Morden i Midsummer, kanske vinet som gör att det känns bättre?! För vädret är fortfarande knas...

Hade tänkt åka till Södertälje en sväng idag en struntade helt enkelt i det. Istället har det klippts klor, tvättats,tapetserats och mysts. Alma ligger här bredvid och har sovit i 2 timmar nu!! Trött liten loppa. Wilma blir lite lidande eftersom jag tänkte gå ut med henne för typ en timme sedan! Men nu är Maken på väg hem så då tar han henne.

Imorgon blir det BVC och vaccinering av Alma. Ska bli kul att se vad mammas lilla dunderklump väger nu också!

Over n' out så länge...

1 kommentar:

Thea sa...

Oh, du måste uppdatera med längd & vikt sen! :) Kevin ska vaccineras på ons eller fre!

SV: I know! Jag har sett detta på Lindex i Stinsen, Uppsala Centrum och Gränby Centrum! Så jag undrar vadfan det handlar om.