Sidor

söndag 14 november 2010

Sjukt...

...va förbannat apjädra skiten jag har just nu men oj va värt det har varit. Har stått i köket mest hela eftermiddagen och eftersom jag ville dricka ett glas vin till maten så tog jag ingen värktablett på eftermiddagen/kvällen och det i kombination med trötthet (hemmadiagnos) gör att lederna lever rövare. De luxe!

Men va trevligt det var! Och vad hade jag gjort utan tant M som hjälpt mig idag. Till och med dammsugit har hon gjort! Tjejerna kom med fina presenter till både mig och Alma, tack! Alma ja, hon somnade en stund efter alla kommit och sov till ca 21:30, fick mat, ny blöja och somnade sedan i min famn. La ner henne i sängen och hon sover än! Hon sov till och med i sittern en stund idag. Med radio på, dammsugning och mamma inom synhåll var det inga problem.

Tant M och jag har även haft en stunds pendlande eftersom båda känt av en väldig aktivitet ikväll. Eventuellt har även Maken haft en upplevelse idag, ska undersökas närmare...

Stort grattis till min bloggvän Maria som igår blev mamma till en pojke.

Nu ska jag ruska liv i Maken som snarkar så fönstren skakar (nästan) sen ska jag sova sött!
Published with Blogger-droid v1.6.4

Inga kommentarer: