Sidor

fredag 19 november 2010

Händige Manny

Då ser man ut så här...

Ikväll har Alma och jag badat, hon plaskar så det skvätter! Nu sover hon i min famn, ska försöka lägga ner henne i sängen och plocka fram datorn så jag kan hjälpa Maken med lite statistik kring granförsäljningen. Självklart står Idol på men min Idol är ju Jihde, han är ju bäst! Vill ha en egen Jihde, och en egen Johan Glans, Soran Ismail och varför inte en liten Stephen Lynch också.

Hoppas på en tur till Uppsala i helgen för att gratta faster R och farbror R och träffa lite släkt. Nu ska det ju komma snö imorrn så vi får se hur det blir...

Middagens pizza lever om i magen, bläk. Nu ska jag sms-rösta på Jay!
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

Qicki sa...

Tack tack..

Ja jag tycker att du ska köpa en biljett, skulle vara roligt att veta att nån man vet vem det är kommer.

Noah älskar Manny.
Hör av er nästa gång ni är i närheten av Flen eller katrineholm så kanske vi kan ses.