Sidor

lördag 13 november 2010

Badrummet äntligen i fas!

Har plockat ur de 2 flyttlådor som stått sedan vad som känns som urminnes tider. Skåpen ekar, särskilt Makens, men OJ va bra det blev! Och va mycket skit jag slängt! Och mina parfymer fick en egen hylla (där det får plats fler!). Nu ska bara Maken fixa dit handtagen. Alma har varit med och sovit mot mitt bröst sittande i selen.

Nu ska jag amma och försöka få Alma att sova lite sen ska jag göra pajdeg.

Wilma och Maken ska till M&Y ikväll och Wilma blir kvar där till på måndag på Makens förslag. Då får hon härja lite och har sällskap av andra hundar så får mina fötter vila från långpromenad och Maken kan jobba på imorgon utan avbrott (jag ska baka med Syrran (kanske)). Känns egentligen ruttet, som om man inte "kan" ta hand om henne men så är det ju inte.

Sövdags...
Published with Blogger-droid v1.6.4

Inga kommentarer: