Sidor

fredag 26 november 2010

Shopping och tiddagbok

Nu fyller jag alltså i dagboken... nu till exempel kommer det att stå 15.30 - 15.50 Bloggade, hemma, sällskap Alma. Som tack för dessa två dagar får jag fyra trisslotter så jag KAN bli miljonär på kuppen! Ni vet, plötsligt händer det!

Alma kinkar och har kommit på att somna är läskigt så det drar vi gärna ut på. Inatt vaknade hon vid två och sedan halvsex. Vi har haft en mysig förmiddag med bad och gos. Har för tredje dagen i rad "lockat" fram prutt och bajs genom att böja upp hennes ben mot magen. Vi har gjort så ofta så det tycker hon är roligt, oavsett resultat i blöjan.

Skottade fram bilen (AJ som fan!) och åkte till Södertälje. Hittade en jacka, två par brallor i 68 (lite stort än men snart så), en body med lila pingviner (hon har en i 62 också) i strl 68 och sen måste jag fått hjärnsläpp för jag har köpt en body i strl 86! Bara att byta.... Så hade dom ett reaställ och där hängde de rutiga byxorna som är i tunt bomullstyg. Perfekt nästa sommar! Mindre än halva priset också, tack tack! Skallran som ligger mellan byxbenen är en sådan man sätter på handleden. Den var uppskattad! Särskilt nu när ALLT ska ätas på.

Nu blir det lite varma mackor och gos med Maken, sedan ska jag hinna sätta upp lite adventsprylar tänkte jag.

Tjing!
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

Thea sa...

Har hon ännu stl 62??? Kevin går in på det nu.