Sidor

tisdag 26 juli 2011

Sovit uselt

Maken har snarkat som en idiot hela natten. Har väckt eller petat på honom varje kvart känns det som. Ibland drar han snarkningar så man vaknar livrädd. Dessutom är det varmt. För er som undrar så andas inte Tempurmadrasser. Alls. De blir bara ÄNNU varmare. Bra på kalla vintern, värdelöst på sommaren. Så det blir till att duscha nu på morgonen också och byta sängkläder... Som grädde på moset spelar mina hormoner mig spratt. Eller egentligen inte. De bara berättar sanningen för mig, en sanning som jag annars blundar för. Men en gång i månaden slår den till mig och det blir värre och värre för varje månad som går.

Humöret är inte alls på topp idag, tvärtom. Redan igår var jag snarstucken, idag är jag tjurig. Och samtidigt lite sorgsen.

Alma väckte mig 8:39. Hon har sovit i 13 timmar. I egen säng. Med endast ett litet uppvaknande inatt.

Dags att gå upp.
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

Keeya sa...

Hoppas du mår bättre under dagen sen gumman. Du vad gör ni nästa vecka? Vill se er ju! Massa kramar!

♥ Sanna ♥ sa...

Hoppas att du mår bättre nu vännen !!
Jag har samma sak en ggr imånaden.. vet inte vad jag INTE har testat för att må bättre dessa dgr suck...
Hoppas att allt annars är bra med dig du kan väl höra av dig hur det blev med allt har inte hört ngt ännu...
KRAMISAR